gmzlgzl benim bebeğim 4 ay 4 günlük aynı şeyleri yasiyorum, göğüs uclarim yara oldu emzirmekten,gece gündüz memede bide elimi tutuyor uyuduğu zaman elimi geri çekip yatağa koyayım diyorum anlayip uyaniyo tekrar elime ve memeye yapışıyor aşırı dalarsa alıp besigine koyuyorum.geceleri ilk etapta önceleri 3-4 saat uyuyodu sonra iki saatte bir kalkiyodu şimdi 1-2 saat uyuyup sonrası saat başı uyanıp agliyo.mama bile versemki az yiyiyo mamayı yerken memeye bakiyo günde bir defa en fazla iki defa mama veriyorum,gece vermiyorum🤭bende çok yoruldum uykusuzum ama sabır inşallah 🤲