Geceleri bebegim 15 20 dk uyanıyor saatlerce meme emiyor yeniden dalınca bırakıyorm aynı sürede yeniden uyanıyor bir haftadır durum böyle diş sandık değilmiş aç mı bebegim yardım edermisiniz gece maması mı başlamalıyım doktorm bebektir aglar dedi geçiştirdi şaşrdm kaldım ya meme ile doymuyor olsaydı memede aglardı emzik veriyorm agzını açmıyor biberon mama veriyorm begenmiyor aglıyor memeyi emene kadr aynı günlerde olan anneler yaşadınz mı bu durumu