Bademmmmmm benim oğlum bir aylıkken sağlık ocağında kontrol ettiler bingildagi kapanmak üzere dediler hastane hastane gezdik Varya o kadar kötüydk ki piskolojimz bozuldu eşimle en son baş çevresi gelişirse sorun olmaz dediler şükür hala da her ay kontrole gidiyoruz 4 aylık oldu işte 4 vitamini kullanmayin o kapatıyor demişti sızın de onu sıkça kullanmanız lazım kuzenimin bebeği Bir yaşına kadar Zar zor İstanbul da tedavi damlalarla kapattılar