Haffuse Ben kullaniyorm, memnunum, gereksiz gorenlerden oldugum halde iyiki diyorum, ben letgo dan 2.el aldim 50tl. Posetleri de korbell muadili nette var, %50 daha uygun…
Helio isminivermekistemeyenmom ben de kakalı bezi her gün değil kakayı yaptığı an dışarı çöpe attığımı ve korbelle ihtiyacım olmadığını söyledim. Sizin ne yaptığınız hakkında yorum yapmadım. Anlamadıysanız tekrar okumanızı tavsiye ederim.
Annesiballisiii Ndrg-12 Ay valla ben aldım letgodan ikinci el uygun fiyata ama aşırı memnunum tavsiye ederim
Noname21 Ndrg-12 onum da poşetine ayri para veriyormussun sanırım internetten bu marketlerde manav poşetleri oluyor ya ince beyaz. Internetten ucuza aldim o rulolardan 200 lu falan 100 TL likposet aldim 1 senedir kullanıyorum bitmedi daha. Her bezi bir poşete koyuyorum ne kokuyor nede bekliyor
S_x_w Ndrg-12 16 aydır kullanıyorum 3. Çocuğum keşke diyorum diğerlerinde de olsaydı böyle bir şey..ben çok memnunum..indirimden alıyorum poşeti genelde ya da dolap uygulamasından yerli üretim olanlardan
Mmrryy Ndrg-12 hamileyken çok gereksiz diyordum, eşim aldı. İyi ki almış diyorum. Sürekli bez atma derdi yok. Üstten bezi at, alltan pışeti çıkar at. Bi hafta da falan ancak doluyor. İki çocuksa bi de mantıklı bence alın
EzgiBade Ndrg-12 ben kullanıyorum memnunum orta boy çöp poşeti deneyim dedim bugün oldu 😂kendi posetinden almam artık