amansallagitsin fizyolojik reflü olabilir ben 11 ay cektim elhamdulillah 2 aydır normal benim kzıızmda ek gıda dönemi çok çok arttı aslında saha çok n. Vagus hassasiyeti var gibi. 1 yaşa kadar bebeğin gelişimi kilo alımı iyiyse geçer diyorlar kızımda 11 aylıkken artmıştı covid ve farklı bir hastane öyküsüyle. Bizde gastroya sevk aldık evrakları hazırlarken aslımda sorunun n vagus hassasiyeti olduğunu farkettim cnkü kızım üzgünken, canı yanınca ve yemek istemeyince kusuyordu. Bir şeyi vermediğimde bana karşı kullanıyordu . Direk öğürmeye başlıyordu. İnanılmaz suyuna giderek çözdüm. Hatta geçince gastroya gitmedik artık öğürmüyor bile ama biraz ağlasa hemen öğürürdü. Tabi sizin bebek küçük onun için degil saha büyğk daha aklı eten bebekler için geçerli bütün bunlar bu tarz anneler varsa postu okuyan araştırabilir bazen normalden büyük bademcikler be geniz etide n vagus hassasiyeti yapabiliyor cocuklarda