ebozbey benim kızım 2 aylıkken ilk kez memlekete gittik prematüre zaten yoğun bakımda uyarmışlardı beni hep yarım yan yatır diye .kızımı yoğun bakımdan aldığımda kafası yanlardan basıktı. Yan yata yata yanlar düzleşmiş hatta işk duşunu yaptırdığımızda kulak vücuduna yapışmışmış Hep Reflü yatağında ve yarım yan pozisyonda yatırıyordum. ani kusarsa boğulmasın diye. memlekette besledim kanepeye yatırdım biranda abartısız 1.5 metre kusmaya başladı karşı kanepenin sırt kısmını su gibi yaptı o kadar uzak mesafeye fışkırtmaya başladı. sanki Çeşmeden tazyikle gönderiyor. ananem babaannem şok oldular bayılacaklardı kızımı öyle görünce