gulay-34 edep_ya_hu_edep doğduğundan beri kullanıyorum memnunum yapısı katı olduğu için bebegin vücudundan hemen gitmiyor. Pişik falan olmadı koruma amaçlı kullanıyorum
lalbg edep_ya_hu_edep hem pişik için kullanıyorum hem yazın sinek ısırığına falan da sürmüştüm çok iyi gelmişti. Ben çok memnunum.
Lilav21 edep_ya_hu_edep çok çok memnunum bir tek sudocrem geçiriyor,yurtdışından geldi bize 2 kutu burda satılanla da arasında ciddi fark var tek sürüşte geçiyor
Rosequeen1 edep_ya_hu_edep Ben Bepantholle başlamıştım pisik yaptı oğlumda. Sudocreme geçtim çok çok memnunum. Çok da bereketli bi krem uzun süre gidiyo
snowflake edep_ya_hu_edep bebeğim o keremden sonra mantar oldu daha da sürmedim birde çok begeniliyor diye en büyük boyunu almıştım
hayal_perest edep_ya_hu_edep bence alın. Hemen iyi geliyor pişiğe. Ben oğluma 15 aydır onu kullanıyorum
Fatma0601 2 buçuk aylık bebeğim doğduğu günden beri sudocrem kullanıyorum kızarıklığı anında alıyor sadece kalıntıları kötü onu da sürekli temiz tutmaya çalışıyorum
Babyfacee edep_ya_hu_edep içeriği pis diye biliyorum ben desitini sevdim. Mustela ve hametan ile yaramadı bizde
momand_dad12 edep_ya_hu_edep bende denedim en başta iyi gelir gibi oldu ama sonradan bi işe yaramadı gerçi benim oğluma ne kullansam falda etmiyor alerjiden dolayı geçmeyen pişik sorunu var ama eltim denedi o çok sevmişti
Esra_Deva edep_ya_hu_edep ben kullanıyorum memnunum. Çok bereketli. Benim kızım hiç pişik olmadı çok şükür. Her bezlemede kullanıyorum mutlaka
Y-A-Annesi edep_ya_hu_edep ben kullanıyorum çok da mnunum küçük alın bebeginizin cildi severse kullanabilirsiniz
Esraaltayyyyy edep_ya_hu_edep ben çok memnunum çok çok az sürüp yaymak gerekiyor kalım tabaka sürünce silinmiyor pişiğe etkili ve en küçük kutusu bile 1 sene olacak bitmedi daha ben kendi sivilceme falan da sürüyorum
Poncikkkk edep_ya_hu_edep ben kullandım bir günde faydasını gördüm her bez değişiminde kullandım yararı oldı
Halimea edep_ya_hu_edep Ben kullanıyorum guzel geciricii özeliği var 👍 . sıkıntısı kutuda olması diger kremlere göre yaglı ve katı amma gercekten iyi bir krem
balyanakannesi2901 edep_ya_hu_edep ben kullanıyorum çok da memnunum yoğun bir kıvamı var çok az sürseniz bile yetiyor hiç pişik olmadık çok şükür
aminekzl_ edep_ya_hu_edep ben de kullandim oglum dogdugundan beri ama bir ay kadar oldu oğlum koronadan dokayi cok ishal oldu onun sonucunda kirmizi benek benek pişik oldu ne kadar sudocrem sursem de fayda etmedi Bepanthol aldim hemen geçirdi