edep_ya_hu_edep benim bebeğim kız pşik kremi olarak mustela hametan kullanıyordum ama geçen sudocrem denedm araya krem birikmiş hep oraya sürmemiştim aslında zor arındırdım yıkadım geçmedi çok müdahalede etmek istemedim ama enfeksiyon olabilir diye korktum bir şey olmadı ama zor arınıyor hametanda kullanablirsiniz kullanmıyorsanız