Rgnkty bende ceviz badem günde bi Kaç tane yerine ben günde 1 paket yiyorum. :) Doğum yaptıgım kiloma ulaşmak uzereyim resmen. Korse aldim çok sicak takılmıyor. Hep karnım acıkıyor, gözüm kararıyor 😃 yürüyüş yapayım desem halim yok. Bide bebek doğru düzgün gündüz uyumuyor 🤣 bahanem çok. O diil bide ben uzun boyluyum gören yarmagul diye kaçacak yakında 🤭