Masalim Rgnkty hergun yarım saat yuruyus ve yamuna korse 1ayda dumduz oldum 13 ayda ıkı sezeryanla dogum yaptım oglum ıkı aylık kızım 16 aylık 50 kıloyum
Hazine_aykut Rgnkty Hamile kalmadan hafif bir göbeğim vardı şimdi 4 aylık gbi korse de kullanamadım bn karnım ağrıdı
Rgnkty Masalim süperr 👏🏼 Biz daha 40 günlüğüz yürüyüş için pek fırsat olmuyor ama korse kullanmaya başlayabilirim sanırım
Ceyylin Masalim bnde sezeryanla doğum yapalı 3 ay oldu korse alamadım henğz inteenette buldum latex korse bilemedimm alsam mı
Masalim Haticemiray oyle ama planlı gebelık degıldı aldırmayıda dusunmedım ama bı sorun yasamadım hatta ılk hamılelıgımden daha rahat bı hamılelık gecırdım dıyebılırım😀
Omerinannesi34 Rgnkty korse terletir doktorum önermedi. Korse kullanmadan benim indi 2 ayda. Her gün rezene içtim ben. Gaz olmaması lazım. İniyor rahat ol :)
Omerinannesi34 Rgnkty korse terletir doktorum önermedi. Korse kullanmadan benim indi 2 ayda. Her gün rezene içtim ben. Gaz olmaması lazım. İniyor rahat ol :)
Rgnkty Hazine_aykut bebeğim biraz büyüyünce pilates e gitmeyi düşünüyorum ama yazı göbekli geçirmek de istemiyorum 😁 neyse seneye yaza daha fit gireriz inşallah 🙈
zynpdnc Ben en başından beri korse takıyorum 22 gün oldu Doğum yapalı ama sanmıyorum bu göbeğin tamamen geçeceğini😢😢
Haticemiray Masalim oh ne güzel Allah bağışlasın öyle bi durumda bende aldırmam 43 kiloyum bende 53 le Doğuma girdim
HafiZeynep Masalim bilmediğim için soruyorum 2. Hamilelik için 3 yıl bekleyin dedi doktor zor olmadinmi doğum
Masalim ebru_dgs ben kızımda ıkı aylıkken taktım ıse yaradı oglumda 10 gunlukken taktım su an 2 bucuk aylık gobegım dum duz oldu hergun yarım saat kosu bandında yurudum hıc sarkıklıgımda kalmadı