DerinTuana KonudanBagimsiz arada sırada böyle bir prenses anneden boyle canavar bebek faşan diye gelıyor belli periyotlarda.Yani yaramaz falan demek istiyorlar işte şirinlik olsun diye
Sogancik Eliff61 yaa bense çok güldüm bu mesaja halbuki 😀 hatta her bebek canavar değildir uysal da vardır herhalde dedim kendi kendime 😂
Sogancik Canavar ayrıca insan demekmiş. Üniversitede Türkçe hocamız demişti. Aşırı derecede şaşırmıştık. 😀
Mommysharkdoodoodoodoo Ben de prenses değilim kınıyorum. O kadar çocuğum olmuş ancak kraliçe sıfatına yakışırım. Ama oğluma canavar demişler o doğru.