Eliff61 Her sabah güzel bildirimler gönderen bu uygulamanın bu sabahki bildirimiyle şok oldum. Prenses bir anneden böyle bir canavar…. çocuklarımıza mecazi olsa bile canavar demek hiç hoş değil. Lütfen daha dikkatli olunsun!!
DerinTuana KonudanBagimsiz ahshhahah yok ayol şaka yapıyorum😁Happy kidsten bildirim mesajları gelıyor ya arkadasda düsünüp bugun neye duyar kassam demis herhalde🙈
DerinTuana KonudanBagimsiz arada sırada böyle bir prenses anneden boyle canavar bebek faşan diye gelıyor belli periyotlarda.Yani yaramaz falan demek istiyorlar işte şirinlik olsun diye