Gkcylmaaz şöyle söyleyim. Anne sütü alan bebekler günde 10 defa kaka yapması normal kabul ediliyor. Eğer bebeğiniz ilk doğduğundan beri öyleyse ve kilo alımında sağlığında sorun yoksa ishal olarak kabul edilmiyor. Mesela benim kızımın kakasında hiç pütür yok su gibi. Benim kızım ilk 2 ay kilo alımı iyiydi ve günde 1 defa kaka yapıyordu bazen yapmıyordu hatta. Kızımın normali buydu ama bir anda sulu sancılı huzursuz ve günde 7-8lere kadar çıktı bu ishal olarak kabul ediliyor.