Bebekkkkkkk Doktora yeni gittik 8. Ay kontrolü için.Normalde çok düzenli bir uyku rutinimiz var.Her gün yattığı ve kalktığı saat bellidir 6 aydır.Bu ara gece sık kalkıyor beni görünce geri uyuyor.Yanında uyumak zorunda kalıyorum bi süredir.Sebebinin diş olabileceğini söyledi doktorumuz.Huy değiştirir,iştahı azalır,salya olur,ishal olur.Bunların hepsi ya da bir kaçı görülebilir dedi.Bizim ön 2 diş çok belli ama patlamadı daha :(