Bebekkkkkkk bizde emiyoruz sabah kahvalti veriyorum ben organik yumurtanın sarısından omlet yapıyorum yanına labne peyniri yada ev yapimi lor peynir bide bebek biskuvisi ile pekmez karistiyorum az bisey onu veriyorum hepsi ayri ayri karisim yapmiyorum sadece bebek biskuvisi ile pekmez az biraz su onu karistiyorum kahvalti bu sekilde ama pankek yapicam ins yakinda kahvaltida,oglen corba veriyorun mutlaka icinde kuzu kiyma oluyor 3 kere cekilmis sebze corbasi yapiyorum icinde sogan sarimsak ve sebzeler oluyor evde varsa donducumda tavuk suyu yada ilikli kemik suyundan katiyotum,tel sehriye corbasi,yayla corbasi,tarhana corba vs.. corbanin yanina az yogurt ,aksam uzeri meyve puresi yapiyorum yada meyveli yogurt degisiyor,aralarda hep emiyor beni aksam yatamadan 2 saat kadar once kaşık maması veriyorum bol bol su dedigin gibi ama biz biberon kabul etmiyor ne yaptiysam anca suluguna koyuyorum az biraz iciyor bu sekilde canım.