dominantteyze Bizim için hayırlı olup olmadıgını öğrenmek istiyorum . Hiç istihareye yatan ve gören varmı ?
neslicanben dominantteyze bekarken yattım ama hiçbirşey görmedim 😂 kalbini düşünceni kapatöan gerek demişlerdi ama ben uyuyana kadar aklımda bin türlü fikir dolaşıyordu 🤪
Minnakinannesiii dominantteyze ben yatarım evet niyet edip sağ tarafıma yatarım rüyamda görürüm çoğunlukla
Minnakinannesiii dominantteyze ben yatarım evet niyet edip sağ tarafıma yatarım rüyamda görürüm çoğunlukla
Gryffindor dominantteyze Valla 2012den beri hayatımda 2018 de de evlendik hep hayırlı bir eş oldu çok şükür. 🥰Allah şaşırtmasın
Merdumgirize dominantteyze istihareden önce istişare şart. Ve rüya görmek zorunlu değil. Uyandığınızda içinde oluşan hissiyat esas olan. 7 gün yapmanız sağlamlaştırır.
dominantteyze Merdumgirize istişaRe ettk karar verdk aslında bi mecburiyet pek gönüll olmadıgm bi iş o yuzden yatmak istiyorm tşk
Turunculokum dominantteyze kız isteyeceğimiz zaman kuzenim abim için yattı kötü alameti görmüş ve nişan attık. Abimin bi kızı oldu ama annemin psikolojisi hala düzelmedi yani neler yaşadık siz düşünün
kitapkurdubebeninanasi dominantteyze esimle evlenirken yatmıştım yemyeşil çimlerin üstünde beyaz bir elbise vardi üstümde eşime bakıyordum gülümseyerek❤
Gryffindor kitapkurdubebeninanasi Ben de eşim için yatmıştım. Bembeyaz bir mutfakta Antep fıstıklı baklava yapıyordu 😍 galiba istihareye aç yattım ama sonuç olarak gördüm yani 😃
kitapkurdubebeninanasi Gryffindor ahahahha ya kiyamam😂😂😂 ben de hamileyken araba için yatmıştım o zaman baklava yerken görmüştüm kendimi😂 ama nasil yiyorum böyle istahli istahli çatalla falan değil ellerimle🤣🤣🤣
ezgicomert dominantteyze bende evlenmeden önce yatmıştım. Kuzenimi açık mavi ve beyazlı bi elbiseyle görmüştüm hemde hamileydi. Ayda yılda bir görüştüğümüz kuzenim ne alakaydı hiç bilmiyorum😄
Bisracinarkartal dominantteyze kusura bakmayın da konu hakinda bilgi sahibi değilim biraz aciklarmisiniz zahmet olmazsa
dominantteyze Bisracinarkartal evlilik iş ev herşey için 7 gün boyunca namaz kılıp uyuyorsunuz rüyanızda gördüğünüz renklere göre hayırlı veya hayırzız oldugu belli oluyor. @Mevacanimkizim