marscicegi Seymaemre-asya34 getir çarşı da ozkuruslar market var istanbul’daysaniz eğer oradan ben 75 kuruşa getirtmistim baby turco yu ama bebeğimi egzama yaptı galiba bebm natural alicam şimdi yine aynı marketten, getir çalışıyorsa bölgenizde marketleri kontrol edin 4 numara bizim bezde
MelinayAsel29 Seymaemre-asya34 bizde 1 yaşından once 4 kullanıyorduk uzunca bi zaman 7 nin üstüde yok diye endişe etmiştim bazı bezler kendi icinde modeline gore lastik izi yapmiyor bilginize sleepy natüral feci lastik izi yapiyo resmen kessin extra kullanıyoruz bizde
betulunmevasi Seymaemre-asya34 ben bim den aylık paket gelince öyle alıyorum 2 paket 100 tanesi 130 tl ama daha uygun isterseniz A101 bezi var sıfır 90 tanesi 90 tl 4 numara
Seymaemre-asya34 Deletedmom_7 pahalıya denk gelyr onun yerine 1.40 e denk gelyr çoklu alımda tredyol da teşekkür ederim
Duygusalanne AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Merhaba ben de simdi oradan alacağim da siz devamlı mı oradan aliyorsunuz.Güvenilir sitedir dimi.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Duygusalanne Evet fabrikadan direk satış sitesi ben kizimdada hep oradan aldım, oglumada ordan alıyorum. Sorun yaşamazsınız asla.
Seymaemre-asya34 Oyksn çok kestim galiba binlere sizdrmisti ama numaradan değil bezden dolayı ypamis iz
Deletedmom_7 Seymaemre-asya34 rica ederim siz bilirsiniz tabikide bana uygun geldiği için paylaşmak istedim🌸 mama-bez olaylarını bilindik marketlerden yada bebek mağazalarından tercih ediyorum o yüzden onları takip etmiyorum
Seymaemre-asya34 Migrosun bezi ,Molfix birde Canbebe uygun deneyip devamıni alacağım sıkıntı yapmazsa bİzde teşekkür ederim
alimmiseni 1prensannesi06 ay bu bebeland ıslak mendili ne berbat bişeymiş. Sleepy natural yenidoğan kullanıyorduk siparişimiz henüz gelmediği için çok yakınımdaki şoktan alayım dedim idare etsin diye çocuğum 2 gündür pişik ilk defa böyle kızardı. İğrenç bir ıslak mendil keşke bebeğimin totosunu yıkasaydım da almaz olaydım çok pişman oldum öyle pişik görünce. Şimdi temizlik için kenara koydum onu
Msbebek Seymaemre-asya34 inşallah sende memnun kalırsın bir çok kişiye önerdim hep.memnunlar ve hep Prima dan geçenler ☺️