oglumubeklerken Seymaemre-asya34 sizin bahsettiğiniz ekolojik serisi. Adet az ama fiyat fazla. Bizimki normal sleepy ekstra. Adet bazında hesaplayınca 10 15 kuruş kâr etmiş olduk işte napalom artık kuruş hesaplar olduk
Ebru223 1prensannesi06 çok teşekkür ederim ♥️ almadım almayı düşündüm ama bilemedim iyi olup olmadığını goon da bilmeyerek aldım baya sızdırdı iyiki almamışım
MelinayAsel29 Seymaemre-asya34 sleepy gitti gidiyorda indirimdeydi dün aldim. En uygun orasi geldi 6 numara aldim tanesi 1.87 tl idi
Seymaemre-asya34 MelinayAsel29 4 numara lazım bana tanesi 1.5 vardı en uygunu galiba onu alacağım birde BİM’in bezine bakacagim
Oyksn En uygun goon marka bebek bezi 2 aydır kullanıyorum güzel gibi bu fiyatlara iyi yani denyebilirsinz sızdırma yada pişik yapmadı bizde 22 aylık kızım
ZMK Seymaemre-asya34 6 ay 4 numara mı? O zamanlar prima kullanıyodum 3 numara primanın kalııbı büyük diğerlerini bilmiyorum
Seymaemre-asya34 Seymaemre-asya34 belki 3 no başka bez de olur bilemiyorum görmeden denemeden boşa gtmesin smdi 3 Alıp olmazsa
maysa-19 Seymaemre-asya34 tuvalet eğitimine geç kaldım.ne olur ne olmaz diye alıyorum.zaten bu fiyatlarla memnun yada değilim önemi yok şuan.bim bezi bile 65 TL olmuş.pisik yapmıyor gerisini takmıyorum artık.
Oyksn Seymaemre-asya34 getirden alıyorum sizin oralar da var mıdır bilmiyorum 100 tanesi 125 e geliyor trendyol da fln da var da daha pahalı
honeyybee_ Seymaemre-asya34 a101 soffio pure touch o da guzel bugun aldim 23 tanesi 36 tl(5no) 4 numara olan daha fazladir