Gazmelioglus eğer kese etrafında bir kanama yoksa bazı gebeliklerde böyle kanamalar olabiliyormuş benimde 12. Haftaya kadar oldu benim az da gelmiyordu bir anda her yer kan oluyordu ben ağlaya ağlaya hastaneye gidiyordum 3 farklı doktora gittim o dönem 3 ü de kese de bir kanama yok diyordu neden olduğunu onlarda anlamıyordu ama her ihtimale karşı progestan ve iğne vermişlerdi 12. Haftadan sonra şükür kanamam durdu oğlum şuan 3 yaşına girecek maşallah sağlığı çok şükür iyi kuzenimin 6. Ayına kadar her ay kanaması oluyordu ama onunda ne erken doğum riski gözüküyor dediler ne düşük bir risk yok kanama neden oluyor bilemiyoruz dediler şükür onun oğluda 3 yaşında aynı zamanda hamileydik onunda bir sorun yok