Hanımlar ben 12 haftalık hamileyim we ara ara kanama oluyo ya çok korkuyorum ben hamile kaldığımdan beri günde bir iki kez kanamam oluyo az az düşük riskin war dedi doktor iğne ilaç kullanıyorum doktor a gidiyorum bebekle alakası yok diyor hep geri geliyorum sizce neden oluyo ters bişi olur mu ne yapmm lazım