dolunaymomsss yok kuzucum ben stres yapmıyorum, bebeğime yansıttığım bir şey de yok. Bu zamana dek annemleydim, ben oturdum hep bebekle, sallladım oynadım vs. Ama artık evime geldim ve yalnız büyüteceğim, yani kayınvalidem bitişikte ve eşim var yanımda ama yine de ha deyince kimse gelemeyebilir. Herkesin kendine göre işi var. Benim de işlerim oluyor evde, ama bebeğim ayağımda olduğu müddetçe bu işlerin hepsi bekliyor. E bu da uzun vadede sorun yaratır, o uyurken benim yemekti, ev işiydi bunları halletmem lazım ama ayağımdan bırakınca uyanıyor, işler kalıyor. Buna bi çare bulmam şart.