Sevimliayicik ayy aynısını yapıyorum bacım, uyanana dek sallamıyorum ayağımda duruyor, kıpırdanınca sallıyorum sonra hemen yine bırakıyorum uykuya geri dönüyor ama ayağımdan yere bırakınca uyanması kötü. Koltuğa çakılı kalıyorum maalesef hiçbir şey yapamıyorum. Bazen iki saat ayağımda kalıyo, şu anda da öyle mesela. Ayağımda duruyor, işler beni bekliyor ama of of :( çok çaresizim ya nasıl ayağımdan bırakınca uyanmamayı öğrenecek bilemiyorum :(