Nutellaaa Merhaba, benim kızım emmedi ama o dönemlerde ve şu anda da zor da kaldığım zaman çocuk arabasına yatırıyorum ilk önce katılarak ağlamasının geçmesi için evde sürüyorum ve “aaaa ooooooo” diye yada “ımmmmmmmm” diye sesler çıkarıyorum sakinlerse kaldırıyorum ve biberon vermeye çalışıyorum olmuyor yine ağlıyorsa yine yatırıp sakinleştirip biberonu çocuk arabasında hafif eğimle kaldırmadan veriyorum. Çareyi bu şekilde buldum. Atak dönemlerinde veya gazlı bebekler ağlayınca emmiyor ağladıkça gazlanıyor gazlandıkça ağlıyor. Ya ağlatmadan hemen sürekli tetikte ol hazırla yada benim gibi çocuk arabasında sakinleştir ve kaldırmadan çocuk arabasında vermeyi dene hatta verirken sallaya bilirsem sallıyorumda 🤦🏼♀️