Kızlar ne bi biberon ne mama istemiyor 2ay 5 günlük oğlum. 10 günden fazlası memede ağlıyor çıkarıp çıkarıp ac yatırıyorum kalkıp güzel emsin diye .sadece gece gözü kapalı güzel emiyor gündüzler akşamlar haram uyku desen ne onda ne bende bu meme reddi mi napcsgimi şaşırdım kaldım uykusuzim yemek dahi yapıp yiyemiyorum ağlama peşinde sürekli çünkü ac arada bikac kez çekiyor doymuyor biliyorum yardımcı olun lütfen .birde aşımız var perşembe günü mahvolurum iyice onun huysuzluguyls…