gns_123 Bilemiyorum ben aşılardan korkan insanım içindeki civa miktarından ötürü. Sağlık bakanlığının aşı listesinde değil sanırım rota virüsü. Öyle olsa diğerleri gibi bedava olurdu. Birçok doktor önerse de birçol doktor gerek bulmuyor. Aşı karşıtı değilim ama bebekler çok hassas. İki kere düşünmek lazım her şeyi.