Kizlar acil yardim edin. Doktor Bu aşıya yapılması lazim koruyucu dedi diye 3 gun once yaptırdım. Kizimin huylari degisti resmen uyuyamiyor surekli kıvranıyor yuzlerinde giz altlarinda lekeler kizarikliklar cikti hapşırıyor devamli bu ası alerji yapar mi.yoksa benim yedigim bisey mi alerji.yapmis olabilir?. Aşiri huysuz devamlı cigirarak ağlıyor varmi başına gelen? ? Deli oldum 3günde