AryaDuruMomy çok şişko diyor doktor çok besleme dedi dersiniz😂kilosu iyi baya iyi masallah hiç takılmayın duymazdan gelin. Babada sürekli emiyor mı diye sorunlar kızım 4ayılken ameliyat oldu sonra çok ağır bir ürosepsis geçirdi 4 gün 41 dereceden düşmedi ateşi. hastanede 3 gün hiç emziremedim. elle sağdım günde birkaç kez hemen arkasına acil ameliyat oldu ve kızım memeyi bıraktı. En sevdiği şeydi emmek ama bıraktı ne yapsam almadı emzirme danışmanına bile gittik emmedi. hala günde 1 kez sağıyorum ancak vakit buluyorum bir yudum süt geliyor tam 7aydır kıyamadım kesmeye. Yşne de emiyor mu diyorlar ben ne badireler atlatmışım tutsun diye . Zaten üzgünüm. Normal bir süreç yaşamışız gibi her defasında soruyorlar. Ha doğumsa 21 gün yoğun bakımda kaldı oda var hayatımızda ama işte gel anlat millete