Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 36 haftalık prematüre 2765 gram doğdu ve 2 hafta giib bi süreçte yoğun bakımda yattı o ara süt sağdım gönderdim 6 aya kadar sadece anne sütü aldı. şuan 9 aylık anne sütü artı ek gıda şeklinde ilerliyoruz ve kilosu 9,5 boyu 74 cm sizce iyi mi çevremdekiler zayıf olduğunu söylüyor her ne kadar umursamamaya çalışsam da etkileniyorum sinir oluyorum