Ohaezgi valahi benim Dr bal için 2 dedi bende 1 biliyordum o güncellendi o bilgi asirir alerjen ve ağır olduğu için 2 ye çekildi dedi. Tabi her Dr için farklı olabilir. Süt için ablama eğer kesemiyorsaniz sütü yarım bardak verin gün içinde demişler. Ben 2 çocuğum var hiç süt kullanmadım. 1 çocuğuma alerjinolup olmaması görmek için en fazla 2 su bardağı vermiştir.3.5 yaşında.sindisize verin isterseniz diyemem o yüzden. Yaşadıklarım ve bildiklerini ilettim.🙂
Hatta burada bir bayan post açmıştı çocugum adını anmak istemediğim o kan hastalığı lndan bahsetmiş Dr olabilir die. Ne yapabilir sadece kanında bir deher yüksek demişti. Ben o postu görünce süt içiyorsa sütu kesin dedim ve başka Dr gidin demiştim. Başka Dr muayenesinde süt kaynaklı olduğunu söylemişti. Sütü birakinca kan değerleri normal girmişti. Yediğimiz hiç birşey çok doğal ve faydalı değil elbet ama süt kan degerlerinde oynamayi çok gizli yapıyor siz gene verin elbet ama az miktarda vermek kafi yoksa zaten herşey zararlı bu zamanda