Merhaba kızım 13 aylık, çiğ inek sütüne alerjisi var ama hazır paket süt koyduğum zaman yiyeceklerine alerjisi olmuyor. Mama kullanıyoruz bu arada geceleri. Şimdi ise süte alıştırmak istiyorum 1 yaş öncesi yasaktı zaten. Hazır paket sütü kaynatmamıza gerek yokmuş internetten araştırdım pastörize olduğu için, peki nasıl vericem yarı yarıya süt su karışımı diyor. İlk başlıcağım için 30 cc süt 30 cc su koysam biraz da bal koysam olur mu? Fayda faydadır diye düşünüyorum hazır pakette olsa ne diyorsunuz??