kuzeyto defnesmoms belki yanlis olcmussunuzdur, bir de daha once kim olctuyse o doktor olcsun, olculer farkli olabiliyor. bi de artik 1-2 cm uzuyorlar ayda, olcu aleti hassas degilse anlasilmamistir
ZeynepAdam defnesmoms ben emziriyorum sadece gunde maksimum 2 defa mama veriyorum. O seni yaniltabilir. Mesela gunduzleri 4 olcek veriyordum 5 e cikardim onu. Suan daha iyi doyuyor. Ek gidada da coebasini puresini yemegini bi yemek kasigi fazla koyuyorum. Tabi ek gidayi severse hepsini bitiriyor sevmezse de birakiyor :) bu arada 11 aylik kizim. Ama kilolu istahli bir bebek sukur. Tabi sevdigi tatlara karsi istahli :)
Burcuercinnn Annevebebek.019 instagram sayfasında günlük paylaşımlar yapıyor yeni ekgıdaya geçmiş bir anne,ben oradan takip ediyorum öneririm😊
defnesmoms ZeynepAdam kızımda fazlasını versem yer biliyorum çnkü hala doyma hissi yok 😂 bigün çatlayana kadar yedirip denicem ne zaman yok diycek şaka bi yana yetip yetmediğini bilmiyorum küçük kaselerle 3 öğün veriyoruz aralarda beni emiyo
defnesmoms ZeynepAdam kızımda fazlasını versem yer biliyorum çnkü hala doyma hissi yok 😂 bigün çatlayana kadar yedirip denicem ne zaman yok diycek şaka bi yana yetip yetmediğini bilmiyorum küçük kaselerle 3 öğün veriyoruz aralarda beni emiyo
defnesmoms ZeynepAdam kızımda fazlasını versem yer biliyorum çnkü hala doyma hissi yok 😂 bigün çatlayana kadar yedirip denicem ne zaman yok diycek şaka bi yana yetip yetmediğini bilmiyorum küçük kaselerle 3 öğün veriyoruz aralarda beni emiyo
defnesmoms ZeynepAdam kızımda fazlasını versem yer biliyorum çnkü hala doyma hissi yok 😂 bigün çatlayana kadar yedirip denicem ne zaman yok diycek şaka bi yana yetip yetmediğini bilmiyorum küçük kaselerle 3 öğün veriyoruz aralarda beni emiyo
Mucizemtaham defnesmoms benim oğluşta 7ay 20günlük canım 5.ayından beri takiplerinde sağlık ocağında başka hastanesinde başka çıkıyo boy kilo ölçümleri ve gınaa geldi bana artık ..doğru baktıkları yok inan ki takma kafana inşallah onlarda ölçümde hata yapmışlardır ki bu aylarda artık hareketlenmeye başladıkları için kilo alamama yada kayıp olabilir umarım kısa sürede çözersiniz sıkıntıyı
defnesmoms Mucizemtaham hep aynı doktor ölçüyor ama kilo kaybı olmasa hiç almasın üzülmem yediği halde almamış inşalla kısa sürede aşarız 🙏
Miraybebek26 defnesmoms Merhaba bizde aynı konudan dertliyiz bebeğim 7 buçuk aylık bir buçuk ayda sadece 200gr almış 2cm boyu uzamış 8 kg 60cm doktor kilosu düşük dedi çok üzüldüm🙁
defnesmoms Miraybebek26 en azından bir gelişim belirtisi var bir önceki ay 150 gr almış 1 cm uzamıştı hiç sıkıntı yapmadım bizim boy uzamadığı gibi kiloda geriye gidiyor
Miraybebek26 defnesmoms Merhaba bizde aynı konudan dertliyiz bebeğim 7 buçuk aylık bir buçuk ayda sadece 200gr almış 2cm boyu uzamış 8 kg 60cm doktor kilosu düşük dedi çok üzüldüm🙁