Elmel hayır benim süt saklama poşetlerinin arkasında yazıyor ve bebeğim yoğun bakımda yatarkende yogun bakım hemşiresi bana hem o şekilde soyledi hemde kağitta yazılı bilgi verdi vende hemsireyim zaten oda sıcaklığında 3 saat buzdolabında 3 gün buzlukta 3 saat