Cigdem26_ Elifinannesiiiiiiiiii zaten tabiki en önceliğim kızım geliyor dediğiniz gibi bende uyurken yapıyorum işlerimi falan ama artık yatarak oynamak istemiyor sürekli kafasını kaldırıyor kalkmaya calısıyo yani bildiğiniz dönmek kucak falan yetmiyor artık diye yürüteci düsündüm bendr
ikikoalaanasi Kuzeymiram hayır sormadım. İnternette 4 aylıkken bile koyabilirsiniz yazıyordu ama çok erken diye düşündüm. 6 aylık olduğunda kısa süreli koymaya başladım 🤗 İlk kızma almıştım pek beğenmedi kullanmadı ama oğlum çok seviyor.
Kuzeymiram ikikoalaanasi benimde bebegim erkek .6 aylik olmak üzere hic oturtmadim . Yurutece koymak için desteksiz oturmayi ogrenmesimi lazim once
sedaozan Cigdem26_ 4.5 aylıkken 5-10 dk koymaya başladım sonra süre uzadı kendiside alıştı 7 aylık yürüteçle koşa koşa geziyo peşimde.😂
Hilaaaallll Cigdem26_ 5 aylıkken koydum kendini tutabiliyorsa ağzını çarpma riski yoksa koyabilirsin bence
Cigdem26_ Hilaaaallll evet kendini tutabiliyo o yüzden koymak istiyorum bende artık arkadaşımın evinde denedik koyduk çokta sevdi o yüzden heveslendim bende 😂
Hilaaaallll Cigdem26_ yani doktorlar önermiyor ama bi yerde kurtarıcı yalnız büyütenler için özellikle ama ben çok fazla koymadım 5 aylıkken 10 ar dakika 10 ar dakika koymuştum
Hilaaaallll Cigdem26_ bide iş bitmiyor hallolmuyor ben çok stres oluyordum yapamıyorum edemiyorum diye falan ama olduğu kadar olsun yormadan kendini 💆🏼♀️
ikikoalaanasi Kuzeymiram Hayır desteksiz oturması şart değil. Destekli otururkende koyabilirsin yürüteçe, tehlike arz etmiyor. Dik durup denge kurabilmesi gerekiyor bebeğin
leopar Cigdem26_ 5 buçuk 6 şuan 9 aylık çok nadir koyarım WC yada işim varsa oda mecbur en fazla 15 dk kalmıştır yada kalmamıştır 😂
Kizannesi92 Elifinannesiiiiiiiiii aldığıma pişman oldum şimdi 🙂 denemek için koyucam eşim ille koyalım diyor ama kendi heves ettiğinde bir beş dakika koysun ben gün içinde kucakta oyunda halıda devam o zaman