alparlaninannesi inanın o son cümlenizi kurardım bende hep.
Sapasağlamsın ama her an ölecek gibi yaşıyosun🤷♀️
Zihninizin altında birşeyler birikmiş işte bende sizin gibiyim birini silince silerim bi daha muhattap olmam yüzüne bakmam 2 yüzlü insanlardan nefret ederim bu yüze gülüp arkadan konuşanlardan
Ama öyle olmak gerekiyomuş ben bunu anladım nerede fesat dedikoducu iki yüzlüler var hepsi mutlu bizim gibi bi duruşu karakteri olan insanlar da kendi kendini yiyip bitiriyo.
Size tavsiyem görüşmeme imkanınız varsa görüşmeyin biraz uzak kalın zihninizi yoranlardan başka şeylere verin kendinizi mesela ben namaza başlamıştım ya da meşgul olup kafanı daha değişik şeylerle doldurabilirsin.
İnanın bana değmiyor hiç kimse için kendi sağlığımızdan olmak kimsenin umrunda olmuyor olan bize oluyor biz hasta olduğumuzla kalıyoruz.
Gerçek hastalar değiliz biz,gerçek hastaların hasta ettiği kişileriz.