serebro Marjinal_Anne2 çok mutlu parka giderken ama gidince boş boş geziyor öyle salincaklar doluysa.. biraz çekingen maalesef zamanla rahatlar inşallah
serebro Marjinal_Anne2 benim oğlum da nisanda 2 yaşını dolduracak yaza bol bol çıkınca alışır diye düşünüyorum kışın hersey daha kısıtlı
BalkizimBaloglum2 Marjinal_Anne2 insallah duzelirler ya yazda geliyor artik evde iyice bunaldik sevdigi arkadaslari varsa onlarla goturmeyi deneyecem bende bakalim belki ozaman tekrar sever 🥰
Deletedmom_109 Marjinal_Anne2 takılınca takılıyorlar. 1-2 ay önce çok fenaydı oğlum. Ya ben alıştım ya da azaldı bilemedim 😁🤷🏻♀️
Mariposa Marjinal_Anne2 bir kaç zaman gitmeyin unutsun, havalar ısındıkça gidersiniz tekrar bir de 2 yaş çok zorluyor ya ne hissettiklerini anlayamıyorsun
Marjinal_Anne2 Mariposa biraz ara vereyim haklısınız , ama iki yaş gerçekten çok garip Ya ne istediğini asla bilmiyorum 💆🏼♀️💆🏼♀️
BalkizimBaloglum2 Marjinal_Anne2 sizde hamilesiniz galiba bide bebeniz istahsizdi yanlis hatirlamiyosam duzeldimi benim kizda ayni ve cok secici ayni seyleri yiyip duruyo 😑
Marjinal_Anne2 BalkizimBaloglum2 evet bende 20haftslk hamileyiö 🙈😄 hayır beslenme konusunda asla zorlamıyorum artık çok koşturdum peşinden doktorlar olsun vs. Şimdi yavaş yavaş düzeliyoruz yani iki lokma yese mutlu oluyorum ama zorlama yok asla .
BalkizimBaloglum2 Marjinal_Anne2 bende 10 haftalik hamileyim 😊 haklisin bende zorlamiyorum iyice acikinca kendisi aciktim diyor zorlayinca dahada inat ediyorlsr yemiyorlar