Merhabalar kızım iki yaşına girecek nisan ayında , önceden parka gittik mi salıncak kaydırak falan hepsine binerdi ama en son gittiğimizde kaydıraktan kayarken elektriklenme oldu birazcık çekindi (yünlü giyince oluyor Ya) ondan sonrA hiç kaydıraga yanaşmadı ama bi kaç gündür hep gidiyoruz bu sefer ne salıncak Ne kaydırak hepsinden uzak durıyor anlamadım ısrarda etmiyorum ama hiç hevesi kalmadı çylece bakıyor etrafta dolanıyor napsam da geri biner 😫 çok üzülüyorum, bir tek tahtaravelliyr binip bırakıyor.