Rika benim kızımda da 2 yaş kontrolunde farketti sağlık ocağı doktoru. O güne kadar çok doktora gittik kimse farketmemişti. Hemen bir çocuk doktoruna götürdüm çok az ses duydu. Daha sonra da Ankara da işinde iyi bir çocuk kalp doktoruna götürdüm hemen. Çok detaylı muayene etti çok şükür sıkıntılı bir durumdan kaynaklanmıyor üfürümü dedi. Çok detaylı anlattı. Korkmayın yapısal genetik olsa farklı olurdu. Hatta bize bir rapor verdi gittiğiniz hiçbir doktorda kalple alakalı bu sıkıntıyı söylemeye gerek yok fakat farkeden olursa raporu gösterin dedi. Geçer bu dedi. Korkunuzu endişenizi anlıyorum ama içinizi ferah tutun.