Canım benim bebeğimde doğdugunda vardı kanında enfeksiyon o yüzden yükselmişti sonra tekrar oldu doktorun dediği 7 yaşa kadar ara ara tekrarlayabilir sizin yapacağınız birşey yok dedi hasta oldugunda üşüttügündr vucuduna mikrop girdiginde tekrarlayabilir dedi yani şuan 10 aylık bizde sürekli hastaneydik