RuyasMom aynı imişiz….biz farklı ildeyiz..ayni yerde yaşasak emin ol kefliyor…zaten yorucu bir hayatımız var ,kimisine bakıyorum aile hep destek … maddi manevi çöm şükür biz bisey görmedik ….hamile oldum kaynanamin iftirasından ağlamaktan hasta oldum ,Allah görüyor