Seymanur9 otose_san bir bebeğin saçına pis diyen kendi ne kadar temiz acaba . Boş konuşuyorlar ya boşşş eski kadınlar gerçekten çok boşmuş nasıl büyütmüşler onca çocuk ölmeden bugünlere gelmişiz bilmiyorum yani hepsinin saçmasapan takıntıları inanışları var
otose_san Seymanur9 kafa yapısı ile ilgili tamamen. 40lı yaşlarda daha kayınvalidem, annemden neredeyse 10 yaş küçük ama özellikle sağlıkla ya da çocuk bakımıyla ilgili hurafelere inanıyor, TV, tablet gibi şeylere kaçıyor ilgilenmek yerine 🤷🏻♀️
Etipufffum_benim otose_san eskiler yanlış biliyor bebegin saçı doğduktan sonra dökülüyor yerine yeni sac geliyor bunu kimi anne farkeder kimi anne farketmez sadece kulak etrafını toplayın bence kız çocuğu.
otose_san Etipufffum_benim dengesi uzamıştı zaten kısaltırdık, tanıdığımız bi kuaför abladan rica edip evde. Sonrasında kendimiz kestik evde, kuaför de durmadı diye. Küçük kızımın daha kısa saçları az daha uzamasını bekliyorum
Umutunannesi_65 Sblatc oğlum 4 buçuk aylık bende kiyamiyorum kestirmeye Zaten çok az saçı herkes kes diyo
MKemalinAnnesi Sblatc 6 aylık oğlum var önü uzun arkası kısa bi dengesi yok yine de kestirmiyorum biraz daha büyüsün
Halimea Goktug0905 ben izin vermedim kesmesine ,eşim kesti .😖 saçları eşit gelsin diye yapmış . Dökülüyodu .
Goktug0905 Halimea yaaa oyle mi sağlık olsun ne diyelim☺️.Biz kıyamıyoruz uzatıyoruz.Herkes soruyor Sacını ne zaman kestiriyorsunuz diye🤦🏻♀️
otose_san Seymanur9 kendi çocukları ve çevresindeki çocuklara kafa dinlemek için yaptığı bi iki şeyi söylesem ağzınız açık kalır. Rahatına düşkünlük ve umursamazlık sadece. Annem kardeşim ve benim sağlık sorunlarımız nedeniyle hala her şeyi ince eler sık dokur, kızlarıma da öyle
Lynn Sblatc Hiçbir şekilde alakası yok. Kestirmeyin. Saçlar kesilince kırıklar gititğinden sağlıklı ve gür görünür ama saç kökten beslenir neticede. Kesirmenin gürleşmesine hiçbir katkısı yok.