Sblatc Kızım 3 aylık oldu doğduğundan beri saçlarını hiç kesmedik. Ön tarafında az var ama diğer taraflar daha uzun. Herkes kes daha gür gelsin diyo ama ben kızımın kel kalmasını istemiyorum😅 kesince hemen uzar mı acaba? 6.aya girince saçlar uzuyo diye duydum.
Halimea Sblatc bende kıyamıyidum eşim kesti 3 gun önce daha gur çıkar dedi ama saçları bana gore zaten gürdü . https://imgyukle.com/i/EeKQmn
Wanderlust Sblatc sac genetiktir kazitinca veya kesince gur cikmaz sadece uclar daha duz kirilmamis ciktigindan ilk basta oyle gozukur o yuzden hic gerek yok bence
aysskarks Sblatc bizimki oğlandı canım 16 aylık bu zamana kadar 3 defa sıfıra vurduk saçları Gürdü zaten cok terlediği için sık kestik 1 ay sonra uzuyor ama kız çocuğu olduğu için bılemedim kızım olsa kesmezdim heralde yaz gelıyor bir de yanı kendı düşüncem 🤭
Yzaman Sblatc kızım 4 yaşında bebekten bize de öyle dediler kestik hem geç uzadı hem ince telli o konuda bana çekmiş ben çok pişman olmuştum kestirdigime geç uzayınca 2.kizim 40 günlük asla kestirmem ilk saçları dökülmeye başladı zaten
Goktug0905 Halimea ay benim oğlumunda boyle saçları.Nasıl kıydınız yaa🥲.Zaten gür saçları ince telli olduğu için size az gibi geliyordur
otose_san Sblatc kazıtmadım kızlarımın saçını, sadece büyük kızımın doğumdan sonra saçını toplattım, devamında da bağlatmıyor diye kısaltıyorum arada bi de yine toka takamadığımız için kahkülü var. Kayınvalidem pis o saçları kes dedi durdu
Seymanur9 otose_san bir bebeğin saçına pis diyen kendi ne kadar temiz acaba . Boş konuşuyorlar ya boşşş eski kadınlar gerçekten çok boşmuş nasıl büyütmüşler onca çocuk ölmeden bugünlere gelmişiz bilmiyorum yani hepsinin saçmasapan takıntıları inanışları var
Deletedmom_50 Sblatc bebeğimiz doğduğunda sadece arkalarında saç vardı, önü ve tepesi neredeyse açıktı diyebilirim. Sonradan emin olun uzuyacaklar. 8-9 aylık gibiyken gayet güzel saçları vardı. Üstelik kazıtmanın saçı daha gür çıkardığı da bir mit. Saçı kazıtmak genlere fayda eder mi hiç:) sonradan çıkacak ve uzayacak merak etmeyin.
Deletedmom_50 Sblatc dökülecek zaten, bir yandan da yenileri çıkacak. Bir süre sonra fazlalaşacak, kısa saçlar uzadıkça gür bir görüntü olacak. Hep böyle zayıf ve cılız kalacakmış gibi geliyor ama öyle değil😊
Halimea Goktug0905 ben izin vermedim kesmesine ,eşim kesti .😖 saçları eşit gelsin diye yapmış . Dökülüyodu .
Etipufffum_benim otose_san eskiler yanlış biliyor bebegin saçı doğduktan sonra dökülüyor yerine yeni sac geliyor bunu kimi anne farkeder kimi anne farketmez sadece kulak etrafını toplayın bence kız çocuğu.
Seymanur9 Sblatc doktorumuz ve nerdeyse artık tüm doktorlar diyorki saç kesilincedaha gür çıkması diye bişey olmuyor. Sadece hepsi aynı anda aynı boyda uzadıgı için daha gür gözüküyor diyor . Bencede öyle . Kesme ya ben kesmedim valla
Esra_Deva Sblatc kızım 8.5 aylık şu an. Eşimle ben tüm baskılara rağmen kesmedik. Bilimsel bir dayanağı yok gürleşmesi için saç krsilmesinin. İlk başlarda sadece önlerde çok azıcık vardı. Şu an gayet iyi durumda