MerveEliz23 Rabiacay İnallah iyi gelir kuzuya 🙏🏼 Mama olarakta doğduğundan beri evolvia kullanıyorum gaz yapma ihtimali yok gibi bişey
Rabiacay MerveEliz23 inşallah cok teşekkür ederim, yarin o mamayida danisayim doktora. Yavrularimiz iyi olsun da insallah 💕
161525 Bugleminannesii gaz şurubu bebeğim solucan gibi kıvrılıyordu 1.ayda bulmuştum başladım 2 3 gün içinde kıvrılma sancı azaldı
Rabiacay 161525 ya yavrum benim bizimkide boyle, kivraniyor omzumuza aldigimizda resmen tirmanicak gibi ustumuse ayaklarini cekiyor yavrum 😔😔
Rabiacay MerveEliz23 aslında haklisiniz, hic denemedim denemek isterim bende sıkıntım hep agladigi icin korkuyorum 🥺 kiii geçenlerde avmye gitmistik, bebek arabasında agladi kosa kosa bildiğiniz otoparka kostuk arabada biraz sakinlestii motor sesinden 🥺🤷🏻♀️
cileklisakiz Rabiacay gazını çıkartırken ağlaması bana makat darlığı yada makat çatlağından şüphelendirdi. Doktara gösterdiniz mi hiç benzer şeyleri bende yaşadım
Rabiacay cileklisakiz mama icerken bile kendini sıkıyor binanda irkilip ağlıyor sonra tekrar biberonu tutuyor, gaz cikartinca agliyor bi anda evet ama aklima hic gelmemişti acikcasi yarin onuda sorayim doktora ben 😔 teşekkür ederim 🌸
161525 Rabiacay sıcak su torbası dene karnına koyup yüzüstü yatır ya da bebek arabasına koy karnına koy hafif hafif salla biz hala yaparız uyumadığı zamanlar oluyor sancıdan iyi geliyor 10 dk snra uyuyor
161525 Bugleminannesii ben kendim araştırıp almıştım sürekli gittiğim doktor yoktu siz danışın yine de
Bugleminannesii 161525 Doktorumuz çok tutulan doktor ama beni tatmin etmiyor nedense bebek içtiğini kusuyo bugün dedim. Acıkınca yesin mamayı dedi. Acikmadan vermiyorum ztn diyemedim. Saçma sapan cvplari var
161525 Rabiacay geçicek sabır biz 3 ay 6 günlüğüz şu an sancı kalmadı gibi bişey haftada bir anca oluyor hemen sıcak su torbası yapıyorum rahatlıyor
Gg27_01_2022 Rabiacay sizin yaşadığınız herşeyi bende yaşıyorum şuan 2 ay 2 günlük bebeğim damlalarin hiç bir faydası olmadı kestim bende spa ya götürdük o gün için fayda sağladı ama sonrası yine aynı masaj zaten yaptirmiyor karnina hiç bir şekilde evde küvette 5 10 dk beklertiyorun üşümesin diye fazla tutmuyorum 1 2 gün azda olsa rahatliyor ağlama azalıyor
Seross10 Rabiacay damla ne kullanıyorsunuz. Benim bebeğim de 2 aylık ve gazlı 1 ay sab simplex kullandık ama çocuk mafoldu ıkınma kızarma ağlama sonra doktorumuza dedik ve enterogis probiyotikli bir damla verdi ve gazını ıkınmadan atmaya başladı daha bir rahatladı. Gazlı kolik bebek çok yıpratıcı gerçekten insan kendini çaresiz hissediyor. Badem yağı ile karnına masaj yapıyorum günde 2 defa zeytinyağı içiriyorum. Doktorumuz sabır edip 4 ay bekleyeceksin dedi ama bebek içinde anne içinde çok zor. Akşamları da 1 çay kaşığı rezene veriyorum yüz üstü yatırıyorum..yazdıklarım hep doktorumuzun tavsiyesi
Pirayeada Seross10 zeytinyağı biz icirdik 1 çay kaşığı o gün sarı kusma oldu bidaha vermedim ağır gelmiyor mu biz makat deliğine pamuklu çubuğu sürtüyoruz biraz kaka yapıyor bide gaz çıkarıyor
Rabiacay Seross10 ben nurves harley, zinco, biogaia kullaniyorum. Evet cok yipratici bir surec gercekten Rabb’im yardimcimiz olsun. Yuz ustu hic zaman yatiramiyorum, gunduz bazen kucagimdan indirip koymaya kalksam yine ağlıyor. 😔
Rabiacay 161525 bizde havlu utuluyoruz yada kiraz ceekirdekli kemerle patigi isitip koyuyoruz ama umar.cabum biter bu sancili gunler 🙏🏻
Pirayeada Rabiacay evet mamadan sonra fazla vurmuyorum sırtına çıkarıyor kendi kendine yatırıyorum sonra gaz sancısı oluyor kaldırıyorum gazını çıkartırken kusuyor ilk başta olmuyor sma optirom kullanıyorum mama ama galiba bütün mamalar farketmiyor