Merhabalar, oglum 2 aylik. Mama yerken ve uyurken sadece aglamiyor diyebilirim. Gazli bi bebek, surekli kipkirmizi oluyor gazını cikartamadiginda. Damlalar, kiraz cekirdekleri, kimyon vs. ılık duş, herseyi denedik nerdeyse hergun. Surekli kucakta, pilates topunda zipliyoruz gunun yarısı.. gulumsemedi hic, hep genelde ağlıyor. Gece gazını çıkartırken uykuda ağlamaya başlıyor. Cok yıpratıcı bir durum bizim icin. 1 dakika yataga yada koltuga tek koyamiyorum direk yatirinca ağlıyor. Kolikligin cok otesinde herseye ağlıyor kucakta zipladigimizda sakinlesiyor. Koltuga oturunca bile anliyor bildiginiz kalkip ayakta pispisliyoruz. Varmi bebeği boyle olan, duzelen, devam eden 😔😔 araştırmktan cok yorulduk. Hic bişey sanki fayda etmiyormus gibi… Umuda ihtiyacim var açıkçası..