Adamoms öncelikle her anne çocuğu için en iyisini yapmaya çalışır. Fakat lütfen şu sürekli karşımıza çıkan desteksiz uyku. Hala geceleri emiyor mu baskısından kurtulalım artık. Bebeğiniz ağlamasına rağmen onu emzirmeyip ağlatırsanız bi süre sonra ağlamaz evet. Ama onu eğitmiş olmazsınız bunun adı öğrenilmiş çaresizlik. Bu durumda da hayatı boyunca size ve dünyaya karşı güvensizlik oluşur. Bebeğimizi maksimum 2 yıl emzireceğiz. Doktorum emzirmek çok güzel sonra çok özlüyorsun der hep. Bu günler geçecek. Ve bebeğiniz tekrar bugün olduğu gibi olmayacak. Bunları düşünürseniz rahatlarsınız. 🌸