Selam kzlar benim kızm 8 aylık olcak nerdeyse geceleri 2 saatte bir uyanıyo emzirip yatırıyorum her seferinde aslında sallanmaya alışkn olduğunu düsünüyorum ondan bu kadar cok sık uyanıyo diyodum ama emzirdikten 2 saat sonra uyanıyo sallıyorum ağlıyo nerdeyse bende emziriyorum sallanmaya alışkn olsaydı sizce sallanınca geri uyumazmydi ayına göre bu kadar cabuk acıkmışta olamaz sanırım meme istediği icin mi uyanıyo dersiniz memede uyuyo zaten emerken hatta cok emmiyo bile kendi bırakıyo uykuya dalınca sizce bu sorunu nasıl cözebilirz yani meme icin uyanıyosa ne yapmalıym😔 ne yaparsam gece uykuları uzar 2saatte bir uyanıp emzirmek cok yorucu😔