mihra_hatice kuzum benimki Vestel Almanya da yaşıyorum..Evet her türlü program var .Ütülenecekse daha nemli çıkarıyor, çocuk kıyafet programı , normal kuru çıksın istersen o…Kurutmasan çıkardığında zaten çamaşırlar sıcak oluyor o şeklinde katlarsan kırışma olayı aza iniyor…çamaşırlar çıkınca eğer o an katlayamazsam yatağa boşaltıyorum çamasır ları taşıdığın sepette daha çabuk kırışma oluyor …Gerçekten gerekli bir alet..bazen çamaşırları akşam yıkadıgımda oluyor ve saat 20:00 den sonra kurutma çalıştırmıyorum komşular sesten rahatsız olmasın diye asıyorum İnan öyle tozlu oluyor ki çamasır kurutma bütün tozunu alıyor çamasırların..Önce şey derdim ya bizim havlular neden çok sert batıyor sanki insana derdim ama kurutmadan sonra yok böyle yumuşaklık..İmkan olduğu taktirde kurutma gerçekten gerekli ve illa banyoda da duracak diye bişey yok benim banyo küçük. 2 tane balkonum var birisi kapalı orda duruyor 😁