Zhrbzl 2 oğlum var 4 aylık ve 2.5 yaşında küçükler yani..
=Kesinlikle az eşya işi yarı yarıya azaltıyor
=Her akşam yatmadan toparlarım
=El süpürgem var kablosuz ve çok pratik her sabah kalktığımda ilk iş yataklar düzlenir onunla evi süpürürüm sonra küçük oğlumun altı, üstü, karnı uykusu.Sonra diğer oğlumla kahvaltımızı yaparız..
=Gün içerisinde oturamam malum 2 bebek var.ama evi temiz tutmaya çalışırım.
=Yemek konusunda elim hızlıdır ne yapacağıma önceden karar vermişsem işim daha kolay biter.
=Robot süpürgem herşeyimdi ne zaman çalıştırsam oğlum üstünde sörf yapıyor o yüzden kullanmıyorum bu aralar diğer süpürge daha pratik geliyor belkide 😂
=çamaşırlar içinde kurutma makinesi var 1 saatte yıkanıyorsa 1 saatte de kuruyor ..Bir günde 5-6 makine çalışıyor açıkçası eğer zamanım yoksa akşam çocuklar uyuyunca katlayıp yerleştiriyorum..
=En önemlisi çocuğun bir akşam düzeni olması lazım eğer sen 23:30 da çocuk uyutursan ne dinlenirsin ne iş yaparsın onların erken uyuması lazım😁😁😁