Geçmiş olsun birsey olmaz benim bebeğimin iki testiside yukarda 10 aylık ken
Ameliyat olacaktık kanı düşük olduğu için takip li olduğumuz çocuk doktoru izin vermedi .şuan 13 ayligiz kötü düşünmeyin birsey olmaz ilk baslarda bende 1yasindan önce olsa diye bekliyordum ama olmadık