Rabia_2109 Kızlar oğlumun doğduğunda sol testisi inmemişti doktora gittim 6 aylık olana kadar bekliyoruz dedi 4 aylık olduk ama hiçte inecek gibi durmuyor aranızda bebeğin tesisleri inmemiş olan varmı varsa ne yaptınız nasıl tedavi oldu sonuç aldınız mı?
Gizyavuz Rabia_2109 aynu sekilde benimd oglum 4 aylik bizde beklemedeyiz inicek gibi durmuyo bizimkininde. Benim tahminim 1 yasa kadar bekleyelim dicek doktor. Ama bilmuyorum benimde kafamda o soru var surekli..
Hilalkaradeli Rabia_2109 benim bir arkadaşımın oğlunun da öyle olmuştu 1 yaşa kadar bekletti doktor sünnet bile yaptırmadı ikisini beraber hallederiz diye 2 ay önce ameliyat oldu tek ameliyatta hem sünnet oldu hem yumurtalıklarını hallettiler
Fatosef Rabia_2109 kuzenimin oğlu 3 aylık onun da bir yumurtası yukarda bagirsaklarina dolanıyormus çocuğun doğduğundan beri 1 kilo almis sadece yavrucak. Çok zayıf 3 buçuk kilo hala bu yüzden ameliyat da olamıyor. Genelde inmezse ameliyat ediyorlar. Allah şifa versin inşallah size de
Rabia_2109 Gizyavuz valla bende çok takıyorum ya acaba ilerde sorun olurmu 1 yaşına kadar beklesek geç kalmış olurmuyuz diye kimileride 6.ayına kadar mutlaka yaptırın diyor bakalım 🤷♀️
Vuslat23 Benım anne karnıbda bıle görunmustu , su dedı dr eger şişer yanlarada ufak ufak şişikler olursa hemn gel demiştı 4 aylık olunca bırde gıtık ultrason çekildi çok az var geçiyor demiştı şükür sonra olmadı
Rabia_2109 Vuslat23 evet banada şişlik olursa gel demişti ama olmadı çok şükür yakın zamanda yine gidicem bakalım gelişme varmı
Hilalkaradeli Rabia_2109 evet ameliyatla indirdiler şuan bi sorun yok öyle açık büyük bi ameliyat değil sünnet gibi kısa bişey korkacak bişey yok yani yarım saat sürüyor en fazla
Hilalkaradeli Berna2121 muayeneye gittiğiniz herhangi bir doktor var mı gidiyorsanız o söyler mutlaka bakıyorlar Çünkü özellikle erkek bebekte yumurtalıklara veya siz söylerseniz herhangi bir rutin kontrolde
Berna2121 Hilalkaradeli hım yok ediyor sürekli birşey demedi yani olsa derdi zaten peki gözle görülür mü yani
Hilalkaradeli Berna2121 evet görülür belli oluyor boş veya dolu olduğu siz anlamasanız bile doktor anlar söylerdi size zaten veya bilen bir büyüğünüz
Rabia_2109 Hilalkaradeli evet baya gözle görülür bişi zaten bi taraf dolu gibi diğer taraf boş oluyır bakınca anlaşılıyor
gossipannee Rabia_2109 eşimin kuzeninin bebeği de 6 aylıkken sanırım bu yüzden ameliyat olmuştu şimdi tam hatırlamıyorum yalan olmasın da