Tugce59 birincisi kimse dr a götürme demedi. Ben asla dr a götürme demem. Çocuğunu sabahtan beri götürmemiş gece olmuş çocuk uyuyor uyandır götür mü diyelim. Şimdi gitse zaten geri çevrilecek bir şey yok diye dr lar röntgen mi çekiyor belirti olmayınca. Tecrübemizi söylüyoruz. Siz de söylediniz Ama her şeyin bir üslubu var bu saatte kadına o söylediklerinizle anca uykusunu kaçırtırsınız. Ayrıca Bu forumda bir defa bile bir anneyi rahatlatmak için gerek yok dememişimdir. Bence size yazık zaten birçok kişiden de tepki almışsınız neden diye bir düşünün bakalım